سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به یاد شهید شفیعی - « راز نهفته »

 

بابا چه خبره؟
مثل اینکه یادتون رفته اینجا ماهی یک بار به روز می‌شد. حالا این مدت من بیکار بودم هفته‌ای یک‌بار به‌روز کردم همه طلب‌کار شدن. همین دیروز یکی از اخوان رو توجیه کردم که این هفته سرم شلوغ بوده؛ مسابقات قرآن مدرسه بوده، نمایشگاه پروژه‌ها بوده؛ شب خونه هم نرفتم چه برسه به اینترنت! حالا بگذریم که ایشون قانع شدن یا نه! حالا بعد از چند روز اومدم این‌جا می‌بینم آقا رضا نوشته « تعطیله!؟ »

این هفته همون‌طور که عرض شد خیلی خبرا تو مدرسه بود. مسابقات قرآن با استقبال کم معلمان و حضور دانش آموزان؛ و نمایشگاه پروژه‌ها با حضور تمام معلمان و اکثر دانش آموزان.

آخر هفته‌ی قبل هم که میهمان مجتمع بودیم در آمفی‌تئاتر حج و زیارت. بابای مهدا هم اومده بود. مهمترین و زیباترین واقعه‌ی این مراسم هم تقدیر از پیش‌کسوتان مدرسه و از همه مهمتر تقدیر از جناب آقای کشمیری بود که فکر کنم همه‌ی مفیدی‌ها آقا کشمیری رو بشناسن. امیدوارم سال دیگه یه تقدیر درست و حسابی از آقای گل‌میرزایی بشه.

بعد از مسابقات قرآن حدود ساعت ۴ (به کسی نگید) رفتیم علی آقا. موقع صرف ناهار! بحث شد که چرا مسابقات قرآن مدرسه این طوری (یعنی جذاب و مؤثر) شده. خیلی جالب بود که یکی از مسوولین راهنمایی نظراتی که مطرح می‌کرد خیلی خیلی تطبیق داشت با نامه‌ای که چند تا از فارغ‌التحصیلان به آقای دبیرستان نوشته بودن. به هر حال همین که همه دنبال بهبود وضیعیت هستن نه تغییر ناگهانی وضعیت! و هنوز همه دلشون برای مدرسه می‌سوزه خدا را باید شکر کرد. البته جالبه که با این همه، در کسری از ثانیه همه چیز ناگهانی عوض می‌شه!!!

راستی امسال مسابقات قرآن راهنمایی یادواره‌ی شهید ناصر شفیعی بود. یه کلیپ هم در مورد شهید شفیعی پخش شد که نظر آقای افصح و دو سه نفر دیگه از مسوولین این بود که برای هفته شهدا به دبیرستان بفروشیمش. چون این کلیپ قراره فروش بره اینجا منتشر نمی‌شه! اگه نظرتونو در مورد برگزاری این یادواره ها تو مدرسه بگید خیلی استفاده میشه ازش.

این هفته به من که خیلی خوش گذشت. دوشنبه هم که کلاس اینترنت دبیرستان برگزار نشد و خوش گذشتن این هفته کامل شد. خدا پدر مسؤولین دبیرستان رو بیامرزه که بچه‌ها رو وقت و بی‌وقت می‌برن نمایشگاه کتاب و حالی به معلمایی که کلاسشون برگزار نمی‌شه می‌دن! امیدوارم امروز هم یکی دیگه از مسؤولین بچه ها رو ببره نمایشگاه کتاب تا این هفته حسابی به یاد ماندنی بشه!

ضمنا یه آدم [...] ای هم وبلاگ راه انداخته که مثلاً جای خالی شهدای مفید رو تو اینترنت پر کنه. یکی نیست بگه آخه عمو! برو جای خالی این بندگان خدا رو تو مدرسه پر کن که خربزه آبه! «راز نهفته» این حرکت را تکذیب و محکوم می‌کند. به علت عصبانیت زیاد از رفتار نابخردانه و نامعلوم و مشکوک این فرد از لینک دادن معذوریم. (اگه خیلی دلتون می‌خواد بگردین پیداش کنین)

یا علی


نظرات شما ()

نویسنده: امین سه شنبه 84 اردیبهشت 20   ساعت 9:15 عصر


این قافله ی عمر عجب می گذرد          دریاب دمی که با طرب می گذرد


فهرست
103510 :مجموع بازدیدها
2 :بازدید امروز
موضوعات وبلاگ
حضور و غیاب
یــــاهـو
راز نهفته
به یاد شهید شفیعی - « راز نهفته »
جستجوی وبلاگ
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان







لینک دوستان
برای آنکه هنوز منتظر است . . .
مهرآب
مه دیده
نیمکت
علی آقا مربی!
ققنوس سوخته
آوای آشنا

 

بایگانی
نوشته های سال 83
بهار 84
تابستان 84
اشتراک
 

محبّت به زنان، از اخلاق پیامبران ـ درودهای خداوند بر آنان باد ـ است . [امام صادق علیه السلام]